همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
سمساری در صادقیه

سمساری در صادقیه

سمساری در صادقیه  به دلیل موقعیت دسترسی خوب به بیشتر محله های اطراف خود در هر نقطه ای باشید با کمترین هزینه و کمترین زمان خودشان را به شما میرسانند.

خریدار لوازم منزل در صادقیه تهران با بیشترین قمیت و تضمین 100% در محل

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان مجموعه سمساری و امانت فروشی صابری در تماس باشید

صادقیه محله ای در غرب تهران که قبل از انقلاب اسلامی نام آن آریا شهر بوده است. صادقیه در منطقه 2 و بخش دیگر آن در منطقه 5  شهر تهران قرار دارد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه مترو صادقیه جای گرفته است. قدمت این شهر به دوران ناصر الدین شاه قاجار برمی گردد, که رفته رفته گسترش پیدا کرده است. صادقیه از شمال به باغ فیض (پونک) و از جنوب به میدان آزادی منتهی می شود. در روایت های گوناگون آمده که این محله از دوران قاجار بر پا شده و رفته رفته گسترش یافته است. صادقیه(آریا شهر) به دلیل خوش آب و هوا بودن در دوره پهلوی و نزدیک بودن به نخستین بزرگراه های تهران از این دگرگونی (مدرنی سازی) بیشترین بهره را برد.

سمساری در صادقیه

مجوز سمساری در صادقیه

برای درخواست مجوز سمساری در صادقیه در مرحله اول کپی از این درخواست برای بررسی سابقه به پلیس ارجاع داده می شود. تا زمانی که تحقیقات کامل نشده هیچ مجوزی صادر نخواهد شد.

سمساری در صادقیه 20 درصد کمتر از خرده فروش ها لوازم خود را به فروش میرساند. سمساری در صادقیه خریدار تمام لوازم منزل شما از جمله ( تخت خواب– تخت کودک– فرش و لوازم قدیمی– مبل ها ... ) می باشد. سمساری در صادقیه با مدیریت صابری در 22 محله از تهران مانند (سعادت آباد قلهکنیاوران - تهرانپارس شهرک غرب  ... ) شعبه دارد. اگر از فروش کالای خود اطمینان دارید با سمساری در صادقیه با مدیریت صابری تماس بگیرید.

سمساری در صادقیه با کمترین زمان خودش را به شما میرسانند، سمساری صابری با 20 سال سابقه فعالیت خدمات خود را به صورت فوری به شهروندان میرساند تماس: 09122981306

 شماره تماس سمساری در صادقیه

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خدمات سمساری در صادقیه

  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی در صادقیه
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی در صادقیه
  • خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری در صادقیه
  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی در صادقیه

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در صادقیه

اگر کولر آبی و گازی شما دچار نقص شده می خواهید آن را عوض کنید می توانید به راحتی آن را به فروش برسانید.خریدار کولر آبی و گازی در تهران خریدار کولر های دست دوم شما است. با خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در صادقیه در تماس باشید.

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در صادقیه

شاید به نظر آید شکل و شمایل ماشین لباسشویی های جدید آنقدر ها هم با قبل فرقی ندارد ولی شرایط فنی و تنظیمات شست وشوی بسیاری از آن ها تغییر نموده است.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در صادقیه.

سمساری در صادقیه تهران بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

سایت سمساری آنلاین صادقیه؟

شما عزیزان می توانید در وب سایت سمساری آنلاین صادقیه همه لوازم خانگی خود را با بیشترین قیمت و در سریع ترین زمان در تمامی مناطق شهر تهران بزرگ به فروش برسانید. کافیست هم اکنون با یکی از شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

ما در سمساری صادقیه تلاش داریم رضات کامل شما عزیزان را در شهر تهران کسب نماییم.

دارای مجوز رسمی کسب و کار در استان تهران 

هم اکنون با خریدار وسایل منزل و سمساری در صادقیه در تماس باشید....


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود