همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
سمساری در شهرک غرب

سمساری در شهرک غرب

قبل از اینکه به سمسار مراجعه کنید باید اطلاعات کافی درباره سمساری و خرید و فروش کالاها را داشته باشید.

هم اکنون با سمساری در شهرک غرب تهران در تماس باشید. خریدار تضمینی 100%

شهرک غرب در منطقه 2 شهرداری تهران است. این شهر به دلیل ساختمان سازی های مدرن- تراکم جمعیت مورد محبوبیت مردم است. این محله زیبا دارای 7 فاز مسکونی هست. شهرک غرب به دلیل وزش باد و تعداد زیاد درختان جزو منطقه و محله های خوش آب و هوا به شمار میرود. خانه های ویلایی با کاربری زمین های مسکونی مساحت زیادی را  تشکیل داده اند. در پاییز سال 1340 روستای خوش آب و هوا و مسیحی نشین خوردین, توسط گروهی از مهندسان آمریکایی با رویای ساخت تهرانی مدرن تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی اش با مدل های آمریکایی, شهرک غرب نام گرفت. مهندسین آمریکایی به روز ترین خانه های ویلایی را در این منطقه طراحی کردند که هنوز هم از نمونه های ارزنده معماری در تهران شناخته می شود. 

سمساری آنلاین صابری در تهران همراه شما عزیزان در فروش لوازم خانگی شما

خرید و فروش کالای دست دوم, سمساری در شهرک غرب

برای اینکه بتوانید در سمساری کار کنید حداقل رده سنی شما باید 18 سال باشد.

 کالای دست دوم یعنی اینکه قبلا مورد استفاده بوده و فرسوده شده است, توسط سمسارها خریداری می شود برای اینکار نیاز به مجوز شهرداری تهران است.

سمساری در شهرک غرب

سمساری در شهرک غرب در حال جمع آوری تمام وسایل کهنه به قیمت معقول است. شما می توانید در هر زمان که نیاز به سمسار داشتید به صورت اینترنتی با سمساری در شهرک غرب یا شعب دیگر آن (قلهکنیاورانسعادت آباد – صادقیه ...) تماس حاصل فرمایید. سمساری در شهرک غرب بدون هیچ آسیبی وسایل شما را حمل و نقل میکند.

پیش از دریافت خدمات از سمساری در شهرک غرب تهران بهتر است با روش قیمت گذاری سمساری ها آشنا شوید و اطلاعات کافی را درباره خرید و فروش کالای دست دوم داشته باشید. 

آدرس و شماره تماس سمساری در شهرک غرب

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری ها کجا فعالیت دارند؟

امروزه سمسار در بیشتر شهر ها و مناطق مختلف حضور دارند. آنها می‌توانند در مراکز شهر، مناطق تجاری، بازارها و حتی آنلاین فعالیت کنند. به طور عمومی، می‌توانید سمساران را در محله‌های مرکزی شهر در نزدیکی بازارها در نمایشگاه‌ها و در وبسایت‌ های آنلاین معتبر جستجو فرمایید.

اگر که شما در پی سمساری در شهرک غرب تهران هستید، می‌توانید در نزدیکی بازار، مراکز خرید و مشاوران املاک محلی جستجو کنید. افزون بر این استفاده از وبسایت‌های اینترنتی معتبر که خدمات سمساری را ارائه می‌دهند، نیز می‌تواند به شما کمک کند تا با سمساران فعال در شهرک غرب در تماس شوید.

معرفی محله شهرک غرب تهران

شهرک غرب یکی از محله‌های معروف و پرطرفدار در شمال غربی تهران میباشد. این محله در شهر تهران قرار دارد و به چهت ویژگی‌ های خاص خود جذابیت بالایی برای سکنه و تجارت دارد.

کحله شهرک غرب در موقعیتی مناسب و قرارگیری در شمال غربی تهران جای گرفته است. این محله به وسیله جاده‌های اصلی مثل اتوبان همت، اتوبان امام علی، اتوبان آزادگان و محور شهید حقانی به خوبی وصل شده است. افزون بر این ایستگاه‌های مترو و خطوط اتوبوسرانی نیز در این محله واقع شده است که امکان دسترسی به سایر مناطق تهران را آسان می نماید.


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود