همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
سمساری در ولنجک

سمساری در ولنجک

سمساری در ولنجک زیر نظر سمساری صابری رو به فعالیت آنلاین آورده است و فعالیت خود را تحت عنوان سمساری آنلاین ادامه می دهد. سمساری در ولنجک اطمینان کافی را از فروش لوازم دست دوم به شما می دهد. اگر به دنبال خرید و فروش لوازم دست دوم در منطقه ولنجک هستید یکی از آسان ترین و بهترین راه ها برای شما استفاده از خدمات سمساری در ولنجک است. نکته قابل توجه این است که اگر با سمساری در ولنجک تماس بگیرید، دیگر نیازی به رفت و آمد و در ترافیک ماندن ندارید. می توانید با استفاده از تلفن همراه، با سمساری در ولنجک تماس حاصل فرمایید و برای خرید یا فروش هرچیزی با ما ارتباط برقرار کنید. تصورات مختلفی از سمساری در ذهن مردم وجود دارد و هرکس با یک اسمی آن را می شناسد، دست دوم فروشی، امانت فروشی، عتیقه فروشی و...، اما ما خریدار اجناس کارکرده شما در کمترین زمان هستیم.

شماره تماس سمساری در ولنجک: 09122981306

شعبه های سمساری در ولنجک

شماره تماس سمساری در خیابان ولنجک 

آدرس سمساری در خیابان ولنجک  تهران – شماره تماس سمساری در خیابان ولنجک 

شماره تماس:09122981306 

شعبه غرب تهران: 44038227 

شعبه شمال تهران: 22607552 

شعبه شرق تهران: 77690320 

شعبه مرکزی: 77607370 

خدمات سمساری در خیابان ولنجک 

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در ولنجک 
  • خریدار انواع مبل دست دوم در ولنجک 
  • خریدار فرش دستباف دست دوم در ولنجک 
  • خریدار انواع یخچال و کولرگازی دست دوم در ولنجک 
  • خریدار خرده لوازم انباری در ولنجک 

چرا سمساری در ولنجک 

سمساری صابری در ولنجک خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده می باشد. شما می توانید وسایل دست دوم خانه خود را با منصفانه ترین قیمت و در سریعترین زمان به فروش برسانید. با خریدار لوازم خانگی صابری در تماس باشید. 

دلیل انتخاب سمساری در ولنجک 

  • صرفه جویی در وقت 
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم 
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران 
  • دسترسی آسان 
  • نزدیک به شما 
  • کیفیت 

سمساری در ولنجک  تهران – شماره تماس سمساری در ولنجک 

سمسای صابری با سال ها تجربه و سابقه آماده خرید لوازم خانگی دست دوم در ولنجک  و سایر نقاط کلان شهر تهران می باشد. 

ما برای فروش محصولاتتان بالا ترین قیمت ها را در خریدار لوازم خانگی در ولنجک  گارانتی کرده ایم که به صورت نقدی و فوری و یکجا اجناس شمارا خریداری میکنیم همین اکنون با مشاوران ما تماس بگیرین تا بصورت رایگان کالای شما را کارشناسی کنیم با تشکر از اعتماد شما 

سمساری در محدوده ولنجک  | شماره تماس سمساری در ولنجک 

 

آشنایی با ولنجک

ولنجک به معنای جای رها شده کوچک است. محله ولنجک در کوهپایه های توچال قرار گرفته است و از نظر آب و هوایی بسیار عالی می باشد. در گذشته ولنجک دهی بود در نزدیکی امامزاده صالح و تعداد اندکی سکنه در آن سکونت داشتند. ولنجک رفته رفته تغییر بسیاری کرده است تا بشود ولنجک امروزی. در سال 1397 گردهمایی طراحان مد نیز در این محله برگزار شد و یکی از رویدادهای مد کودکان در این محله به راه افتاد این کار اعتراض رسانه های فارسی زبان را بر انگیخت. ولنجک در طرح ترافیک نمی باشد اما به علت وجود خیابان های شیب دار و همچنین باز دیدکنندگان قله توچال اغلب خیابان های اصلی ولنجک دارای ترافیک می باشند. از جاذبه های گردشگری ولنجک می توان به بام تهران، مرکز خرید توچال، مرکز خرید دی مات و مرکز خرید ولنجک اشاره نمود. اگر بخواهیم از مرکز خریدهای معروف ولنجک نام ببریم می توانیم به مرکز خرید ولنجک اشاره نمود که یکی از پر طرفدار ترین و شلوغ ترین مکان ها است. رودخانه ولنجک در شرق و درکه در غرب آن و ارتفاعات توچال در شمال آن زیبایی این محله را دو چندان کرده اند.


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود