همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
سمساری در آجودانیه

سمساری در آجودانیه

سمساری در آجودانیه بهترین خریدار لوازم منزل شما در اسرع وقت و بدون تعطیلی در کلیه نقاط تهران می باشد. سمساری در آجودانیه با مدیریت صابری در تمامی محله های تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند, ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما دوست عزیز و گرامی هستیم. خریدار تمامی فرش های دستبافت مشهد, اردکان, کاشان, همدان به صورت تکی و عمده می باشیم. شرکت خدمات رسانی ما کار خود را به صورت اینترنتی انجام می دهد بدون ایجاد سر و صدا در خیابان, بدون مزاحمت, یعنی فقط کافیست با شماره تلفنی که در صفحه اصلی درج شده است تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و اجناس دست دوم شما را به قیمت واقعی خریداری خواهد کرد. می توانید با هر کدام از شعبه های ما تماس حاصل فرمایید: سمساری در ازگل, سمساری در لویزان, سمساری در مینی سیتی, سمساری در دروس, سمساری در زرگنده, سمساری در فرشته, سمساری در کامرانیه, سمساری در فرمانیه.

تماس با سمساری در آجودانیه: 09122981306

شماره تماس سمساری در خیابان آجودانیه 

آدرس سمساری در خیابان آجودانیه  تهران – شماره تماس سمساری در خیابان آجودانیه 

شماره تماس:09122981306 

شعبه غرب تهران: 44038227 

شعبه شمال تهران: 22607552 

شعبه شرق تهران: 77690320 

شعبه مرکزی: 77607370 

خدمات سمساری در خیابان آجودانیه 

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در آجودانیه 
  • خریدار انواع مبل دست دوم در آجودانیه 
  • خریدار فرش دستباف دست دوم در آجودانیه 
  • خریدار انواع یخچال و کولرگازی دست دوم در آجودانیه 
  • خریدار خرده لوازم انباری در آجودانیه 

چرا سمساری در آجودانیه 

سمساری صابری در آجودانیه خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده می باشد. شما می توانید وسایل دست دوم خانه خود را با منصفانه ترین قیمت و در سریعترین زمان به فروش برسانید. با خریدار لوازم خانگی صابری در تماس باشید. 

دلیل انتخاب سمساری در آجودانیه 

  • صرفه جویی در وقت 
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم 
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران 
  • دسترسی آسان 
  • نزدیک به شما 
  • کیفیت 

سمساری در آجودانیه  تهران – شماره تماس سمساری در آجودانیه 

سمسای صابری با سال ها تجربه و سابقه آماده خرید لوازم خانگی دست دوم در آجودانیه  و سایر نقاط کلان شهر تهران می باشد. 

ما برای فروش محصولاتتان بالا ترین قیمت ها را در خریدار لوازم خانگی در آجودانیه  گارانتی کرده ایم که به صورت نقدی و فوری و یکجا اجناس شمارا خریداری میکنیم همین اکنون با مشاوران ما تماس بگیرین تا بصورت رایگان کالای شما را کارشناسی کنیم با تشکر از اعتماد شما 

سمساری در محدوده آجودانیه  | شماره تماس سمساری در آجودانیه 

 معرفی محله آجودانیه

آجودانیه, یکی از محله های لوکس واقع در شمال تهران و شهرستان شمیران است. محله آجودانیه در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است, یکی از گران قیمت ترین مناطق مسکونی تهران به حساب می آید و ساختمان های مدرن و لوکس بسیاری در این محله وجود دارد. محله آجوانیه از اصول شهرسازی مناسبی برخوردار است و به همین علت دارای ترافیک نمی باشد. اگر ماشین شخصی ندارید نزدیک ترین ایستگاه مترو, ایستگاه تجریش است که به وسیله بی آر تی و تاکسی می توان به آن دسترسی داشت. محدوده محله آجودانیه در شمال به دارآباد, از جنوب به شهرک ولی عصر و شهرک چمران, از غرب به کاشانک و از شرق به بزرگراه امام علی محدود می شود. کاخ مظفر الدین شاه یکی از آثار تاریخی است که در محله آجودانیه قرار گرفته است. یکی از مراکز فرهنگی موجود در این خیابان بنیاد دایره المعارف بزرگ اسلامی است که در شهرک ایثار و در انتهای خیابان آجودانیه قرار گرفته است.


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود