همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
سمساری در کامرانیه

سمساری در کامرانیه

سمساری در کامرانیه یکی از بهترین فرشنده و خریدار برای وسایل دست دوم شماست. کامرانیه محله ای اعیان نشین و لوکس در شمیران, واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه 1 شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد, یکی از گران قیمت ترین مناطق مسکونی تهران محسوب می شود. این خیابان از شمال با نیاوران و از جنوب با بزرگراه صدر و از شرق و غرب با فرمانیه هم مرز است. کامرانیه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود, به شمال آن کامرانیه شمالی و به جنوب آن کامرانیه جنوبی می گویند. کامرانیه در 3 کیلومتری خیابان تجریش قرار دارد همچون بیشتر مناطق شمیران تلفیقی از شهرسازی مدرن و سنتی به چشم می خورد. از مهم ترین سازه های این منطقه میتوان به برج های خاص و زیبای آن اشاره نمود. بیشتر خیابان کامرانیه روزگاری باغ و عمارت ییلاقی کامران میرزا پسر ارشد ناصر الدین شاه قاجار بوده است و نام کامرانیه از نام وی گرفته شده است.

فروش وسایل دست دوم

سمساری در اندرزگو بازار خرید و فروش کالاهای دست دوم که حالا گسترش پیدا کرده است. اینترنت که در بین مردم رونق گرفت کسب و کار اینترنتی رواج پیدا کرد که شما می توانید در صفحه تماس با ما, ارتباطتون را با مشاورین ما برقرار کنید و اطلاعات کافی درباره کالای خود و نحوه مراجعه را کسب کنید. هنگام خرید کالای دست دوم هم می توانید با مشاورین ما در بخش فروش صحبت کرده و از فروش کالای خود اطمینان کامل را حاصل کنید. سمساری در اندرزگو خریدار تمام وسایلی مانند (مبل استیل, چوبی, میز, تخت...) هستند. سمساری در اندرزگو مهم ترین کاری که برای ارتباط و ارائه خدمات بهتر برای هم وطنان انجام داده است 22شعبه در منطقه های تهران افتتاح کرده, شما در هر ساعت از شبانه روز با سمساری در اندرزگو با مدیریت صابری تماس حاصل فرمایید در کمترین زمان خودشان را به شما می رسانند.

شماره تماس سمساری در خیابان کامرانیه 

آدرس سمساری در خیابان کامرانیه  تهران – شماره تماس سمساری در خیابان کامرانیه 

شماره تماس:09122981306 

شعبه غرب تهران: 44038227 

شعبه شمال تهران: 22607552 

شعبه شرق تهران: 77690320 

شعبه مرکزی: 77607370 

 

سمساری در کامرانیه

سمسای صابری با سال ها تجربه و سابقه آماده خرید لوازم خانگی دست دوم در کامرانیه  و سایر نقاط کلان شهر تهران می باشد. 

ما برای فروش محصولاتتان بالا ترین قیمت ها را در خریدار لوازم خانگی در کامرانیه  گارانتی کرده ایم که به صورت نقدی و فوری و یکجا اجناس شمارا خریداری میکنیم همین اکنون با مشاوران ما تماس بگیرین تا بصورت رایگان کالای شما را کارشناسی کنیم با تشکر از اعتماد شما 

 هم اکنون با متخصصان و کارشناسان ما در امانت فروشی کامرانیه در تماس باشید.....


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود