همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
سمساری در دزاشیب

سمساری در دزاشیب

سمساری در دزاشیب مزایایی مناسب دارد که شامل: مناسب بودن قیمت،دسترسی آسان و سریع، جلوگیری از اتلاف وقت که در ادامه به توضیحات بیشتری خواهیم پرداخت. سمساری در دزاشیب یکی از بروزترین سمساری های تهران است با سابقه کاری درخشان 20 ساله، تا حال حاضر در امر خرد و فروش به شما این اطمینان را می دهد که تمام نیازهای شما را برای خرید و فروش اجناس مختلف و قابل معامله رفع کند و به تمام آن ها در کمترین زمان ممکن پاسخ دهد. همچنین یکی از دیگر نقاط قوت سمساری در دزاشیب دسترسی ما در تمامی نقاط تهران به شماست. شما در هر ساعت از شبانه روز با شماره ای که در صفحه اصلی درج شده است تماس حاصل نمایید، ما با کمترین زمان خودمان را به شما رسانده و با بهترین قیمت وسایل شما را کارشناسی و خریداری خواهیم کرد. سمساری در دزاشیب با سابقه کاری فراوان خریدار هرگونه لوازمی مانند لوازم گازی و برقی می باشند. سمساری در دزاشیب علاوه بر سمساری در کامرانیه و سمساری در فرمانیه و دیگر نقاط تهران در دزاشیب نیز خدمت رسانی می کند.

سمساری در دزاشیب تماس: 09122981306

شماره تماس سمساری در خیابان دزاشیب 

آدرس سمساری در خیابان دزاشیب  تهران – شماره تماس سمساری در خیابان دزاشیب 

شماره تماس:09122981306 

شعبه غرب تهران: 44038227 

شعبه شمال تهران: 22607552 

شعبه شرق تهران: 77690320 

شعبه مرکزی: 77607370 

سمساری در دزاشیب

خدمات سمساری در خیابان دزاشیب 

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در دزاشیب 
  • خریدار انواع مبل دست دوم در دزاشیب 
  • خریدار فرش دستباف دست دوم در دزاشیب 
  • خریدار انواع یخچال و کولرگازی دست دوم در دزاشیب 
  • خریدار خرده لوازم انباری در دزاشیب 

چرا سمساری در دزاشیب 

سمساری صابری در دزاشیب خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده می باشد. شما می توانید وسایل دست دوم خانه خود را با منصفانه ترین قیمت و در سریعترین زمان به فروش برسانید. با خریدار لوازم خانگی صابری در تماس باشید. 

دلیل انتخاب سمساری در دزاشیب 

  • صرفه جویی در وقت 
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم 
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران 
  • دسترسی آسان 
  • نزدیک به شما 
  • کیفیت 

سمساری در دزاشیب  تهران – شماره تماس سمساری در دزاشیب 

سمسای صابری با سال ها تجربه و سابقه آماده خرید لوازم خانگی دست دوم در دزاشیب  و سایر نقاط کلان شهر تهران می باشد. 

ما برای فروش محصولاتتان بالا ترین قیمت ها را در خریدار لوازم خانگی در دزاشیب  گارانتی کرده ایم که به صورت نقدی و فوری و یکجا اجناس شمارا خریداری میکنیم همین اکنون با مشاوران ما تماس بگیرین تا بصورت رایگان کالای شما را کارشناسی کنیم با تشکر از اعتماد شما 

سمساری در محدوده دزاشیب  | شماره تماس سمساری در دزاشیب 

 

درباره محله دزاشیب بیشتر بدانید

محله دزاشیب در شمال تهران واقع در شمیران که در شرق تجریش واقع شده است, از شمال به جماران و از جنوب به قیطریه محدود می شود. در قدیم این محل را دزج سفلی می نامیدند که دزاشیب شکل تغییر یافته دزآشوب است. شغل اکثریت مردم کشاورزی و دامداری بوده و بقیه را کاسبان محل تشکیل می دادند. اشخاص و اقوام معروف دزاشیب عبارتند از: شیخ علی شریعتمدار، میرزا رفیع خان، میرزا هدایت، خانواده حسین قلی خان قاجار. به طور کلی قیمت خانه ها در شمال تهران و به خصوص منطقه یک تهران بالاتر از میزان متوسط است. خطوط اتوبوسرانی در خیابان های فرمانیه و عمار خدمت رسانی می کنند. شیب زیاد کوچه ها و گذرها نام محله را با خود آورده بود، دزاشیب که در متون تاریخی به نام آذرشیب هم خوانده می شد. حمام قدیمی محله دزاشیب این روزها به رستوران سنتی تبدیل شده و از کوچه آشتی کنان خبری نیست. دزاشیب تهران بافت اصیل خود را از گذشته تا به امروز حفظ کرده و عرض خیابان ها تغییری نکرده است. مردم این محله از لحاظ قشر بندی اجتماعی متوسط رو به بالا به حساب می آیند.

هم اکنون با سمساری در دزاشیب در تماس باشید.


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود