همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
سمساری در توحید

سمساری در توحید

سمساری در توحید و تمامی محله‌‌های تهران با تماس با سمساری صابری امکان پذیر خواهدبود.

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روز افزون مردم از اینترنت و فضای مجازی برای یافتن یک سمساری مطمئن کافی است تا در اینترنت جست و جو کنید و با شماره‌ سمساری‌های زیادی رو به رو خواهید شد و با اطمینان به یک سمساری معتبر و با تجربه اجناس دست دوم خود را به فروش برسانید.

خریدار انواع لوازم منزل، اداری و صنعتی در توحید تهران با مناسب‌ترین قیمت

  • انواع یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ماکروفر و اجاق گاز
  • انواع تلویزیون‌های LCD/LED و سینمای خانگی
  • انواع مبلمان (استیل، سلطنتی، راحتی و کلاسیک)
  • انواع خرده‌ریز آنتیک و قدیمی (چینی و چوبی و …)
  • انواع فرش‌های ماشینی و دستبافت
  • انواع لوازم و ظروف قدیمی و لوکس
  • انواع چینی آلات، کریستال و خرده‌ریز انباری و …

 

محله توحید

توحید از محله‌های پر رفت و آمد قدیمی تهران میباشد که دارای مراکز خرید متعدد و شرکت‌های زیادی میباشد که این رفت و آمد را نیز بیشتر کرده‌است. سال‌های گذشته با پیشرفته‌تر شدن تهران عده زیادی از مردم از شهرستان به تهران مهاجرت کردند و در این منطقه ساکن شدند، در نتیجه مهاجران غیر تهرانی زیادی در این منطقه قرار دارند. از اماکن مهمی که در این منطقه قرار دارند، میتوان سازمان وزارت کار و امور اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان حج و زیارت و اداره اوقاف را نام برد

سمساری در توحید

سمساری در تهران

در هرنقطه از تهران که باشید با تماس با سمساری صابری کارشناسان قیمت گذاری در خدمت شما خواهندبود، فقط کافی است تا با شماره 02177607370 تماس بگیرید.

سمساری صابری در تمامی مناطق تهران دارای شعبه میباشد:

 

سمساری فوری چیست؟

افرادی که قصد مهاجرت از شهر یا کشور را دارند، اغلب لوازم و اثاثیه زیادی دورشان را پر کرده است که قصد فروش آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت دارند، برای فروش اثاثیه افراد به سمساری‌ها مراجعه میکنند، اما ممکن است تا پیداکردن یک سمساری مطمئن و منصف زمان زیادی طول بکشد برای همین سمساری‌ فوری صابری در خدمت شماست تا در هر ساعتی از شبانه روز با یک تماس کارشناس قیمت گذاری که نسبت به برند و قیمت روز اجناس آشناست در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و اجناس شما را با بهترین قیمت خریداری میکند.

همچنین از طریق سایر پیام رسان های داخلی هم می توانید با ما در ارتباط باشید.....


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود