همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
نکاتی برای فروش کالای دست دوم در تهران

نکاتی برای فروش کالای دست دوم در تهران

خرید و فروش کالای دست دوم چند سالی میشود که با وجود فضای مجازی و سایت‌های فروش آنلاین رونق دوباره گرفته است، اما خیلی از افراد نمیتوانند به سادگی برای خرید و فروش اجناس دست دوم به افراد مختلف اعتماد کنند. برای همین در این مقاله تصمیم گرفتیم تا چند نکته را درباره خرید و فروش کالای دست دوم را از زبان یک سمساری با تجربه بگوییم تا بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری این کار را انجام دهید.

 

چرا کالای دست دوم را خرید و فروش میکنند؟

پیش از هرچیز باید شما را با بازار خرید و فروش لوازم و اثاثیه دست دوم آشنا کنیم. از گذشته تا به امروز کسب و کارهایی وجود داشتند که اجناس قدیمی و دست دوم را خریداری میکردند، درصورت نیاز آن‌ها را تعمیر کرده سپس با قیمت پایین به فروش میرساندند. در این بین افرادی هستند که به خاطر قیمت پایین‌تر اما صرف نظر از آکبند بودن و گارانتی این محصولات را خریداری میکنند. یکی از اصلی ترین طرفداران خرید و  فروش اثاثیه دست دوم که روز به روز به جمعیت آن‌ها افزوده میشود، کسانی هستند که دغدغه محیط زیستی داشته و تمام تلاش خود را میکنند که به جای تولید محصولات جدید از محصولاتی استفاده کنند که از قبل تولید شده‌اند.

 

چه  کسانی کالای دست دوم را خرید و فروش میکنند؟

اصلی‌ترین کسانی که کار خرید و فروش لوازم دست دوم را انجام میدهند، سمساری ها هستند آن ها اثاثیه مورد نظر شما را با توجه به برند سال ساخت و کیفیت قیمت گذاری کرده و از شما خریداری میکنند. سپس اگر اثاثیه شما نیازمند تعمیر بود آن را باز سازی کرده سپس به فروش میگذارند.

 

سمساری در تهران

 

برای فروش لوازم دست دوم منزل در تهران کجا بریم؟

یکی از دغدغه های اصلی کسانی که به دنبال یک سمساری معتبر برای فروش اثاثیه خود میگردند، محل مراجعه به سمساری است، بعضی از افراد مجبور میشوند تا چندین محله را برای یافتن یک سمساری منصف جست و جو کنند که این زمان و انرژی زیادی را تلف میکند. اما سمساری سیار این مشکل را حل کرده تا در هر محله‌ای که باشید افراد بتوانند خدمات سمساری را دریافت کنند.

 

سمساری ها چه اجناسی را خرید و فروش میکنند؟

بعضی از سمساری های به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را خرید و فروش میکنند، اما اجناسی هستند که تقریبا میان اکثر سمساری ها مشترک است مانند، انواع لوازم خانه برقی مثل ماشین لباسشویی، یخچال و  فریزر، تلویزیون ، انواع مبلمان و لوازم چوبی ، میز ناهار خوری، انواع ظرف و ظروف خانه دوچرخه و انواع اسباب و ...

 

نحوه قیمت گذاری بر روی کالای دست دوم ؟

قیمت گذاری بر روی کالای دست دوم توسط کارشناسان قیمت گذاری سمساری ها انجام میشود. این افراد باید تجربه ی کافی را داشته باشند تا بتوانند ارزش واقعی یک جنس را تشخیص داده و با بهترین قیمت آن را از فروشنده خریداری کنند. این قیمت ها بر اساس معیارهای مختلفی مانند برند، اصل یا فرع بودن و سال ساخت محصول گذاشته میشوند.

 

سمساری در تهران

 

بازار خرید و فروش کالای دست دوم در جهان

همانطور که گفتیم پس از سال ها رکود در بازار خرید لوازم دست دوم در سر تاسر جهان با به وجود آمدن دغدغه‌های محیط زیستی این بازار رونق دوباره‌ی خود را به دست آورده است، بسیاری از مردم در سر تا سر جهان معتقدند که نیازی به تولید محصول جدید، استفاده از منابع انرژی و مواد اولیه تا حد امکان وجود ندارد و افراد میتوانند بدون آسیب زدن به محیط زیست از کالاهایی که قبلا تولید شده اند نهایت استفاده را داشته باشند. تا جایی که در برخی از کشورها این دست دوم فروشی ها به فروشگاه های بزرگی تبدیل شده اند که بعد از شست و شو بازسازی کالاهای دست دوم را به فروش می رسانند.

 

نکاتی که در خرید و فروش لوازم دست دوم نباید فراموش کرد:

استفاده از نکات کلیدی در هرکاری باعث میشود تا آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم، در خرید و فروش لوازم دست دوم نیز نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید.

 

۱-توجه به قیمت گذاری:

حتما پیش از خرید یا فروش کالای موردنظرتان قیمت روز و دست اول آن را پیدا کنید تا دچار ضرر نشوید. یا اینکار را به سمساری معتبری بسپارید. شما میتوانید با شماره تلفن ها زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در محل مورد نظر شما حضور پیدا کنند:

۰۹۱۲۲۹۸۱۳۰۶

۰۲۱-۷۷۶۰۷۳۷۰

۲-ظاهر کالای مورد نظر:

حتما حواستان به تمام ظاهر کالا باشد چراکه وجود ایراد یا اشکال میتواند در قیمت تاثیرگذار باشد.

 

۳-توجه به اصل و تقلبی بودن آن:

حتما از اصل (اورجینال) بودن کالای خود اطمینان داشته باشید و اگر قصد خرید دارید تمام ویژگی های کالای اصل را چک کنید.

 

۴-تاریخ ساخت و مدل:

جدید یا قدیمی بودن محصول مخصوصا در لوازم برقی دست دوم بسیار تاثیر گذار است، محصولات جدیدتر میتوانند مدت زمان بیشتری را برای شما کار کنند.

 

۵-تست کردن لوازم الکترونیکی:

حتما پیش از خرید یا فروش نهایی لوازم برقی را تست کنید تا مشکلی نباشد که پس از استفاده متوجه آن شوید، برخی ایرادات تنها در زمان استفاده قابل بررسی هستند.

 

خرید و فروش اثاثیه منزل در سمساری آنلاین صابری

سمساری صابری با 20 سال تجربه در زمینه خرید و فروش انواع لوازم و اثاثیه منزل در سراسر تهران، دارای کارشناسانی میباشد که  در خرید و فروش و قیمت گذاری به موارد ذکر شده در این مقاله توجه میکنند تا اثاثیه شما را با بهترین قیمت نسبت به سایر سمساری ها خریداری کنند. و بهترین خدمات را به مشتریان عزیز خود ارائه دهند.

 


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود