همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
معرفی سمساری آنلاین صابری 

معرفی سمساری آنلاین صابری 

تغییر و نو شدن برای همه می‌تواند خوشایند باشد، به سال نو که نزدیک می‌شویم سعی می‌کنیم تا با نو کردن لباس‌ها و لوازم اثاثیه حس طراوت و تازگی را در منزلمان تجربه کنیم، اما هنگام جایگزین‌کردن این اثاثیه با یک مشکل روبه‌رو می‌شویم و آن هم اثاثیه قدیمی است. با کوچک‌تر شدن خانه‌ها و آپارتمان‌ها دیگر خبری از انباری‌ها بزرگ نیست که وسایل قدیمی را آنجا بگذاریم تا شاید یک روز به کارمان بیاید بلکه باید هرچه سریع آن‌ها را از فضای منزل خارج کنیم. یک راه‌حل ساده و با منفعت برای این کار وجود دارد که با یک شغل قدیمی گره می‌خورد: سمساری!
با ما همراه باشید تا بیشتر با خدمات سمساری آنلاین صابری آشنا شوید.

سمساری چیست؟

پیش از اینکه به تعریف خود سمساری بپردازیم باید با مفهوم کالای دست دوم آشنا شوید. به لوازم و اثاثیه‌ای که نو نباشد، مورد استفاده قرار گرفته باشد و اصطلاحاً آکبند نباشد کالای دست دوم میگویند. از گذشته تا به امروز کسب و کارهایی وجود داشتند که این کالاهای دست دوم را از مردم خریداری می‌کردند و با تعمیر و بازسازی دوباره آن را به فروش میرساندند. ممکن است فکر کنید که با گذشت زمان سمساری نیز مانند سایر شغل‌ها از بین رفته و یا کمرنگ شده باشد اما اینطور نیست بلکه خود را با تکنولوژی روز هماهنگ کرده است. 
علاوه بر آن در بسیاری از کشورهای بزرگ و پیشرفته اروپایی فروشگاه‌های دست دوم فروشی رونق دوباره گرفته اند، چراکه برای تولید یک محصول جدید زمان، انرژی و مواد اولیه زیادی مصرف میشود که این برای آینده و محیط زیست میتواند آسیب زا باشد برای همین بسیاری از افراد ترجیح میدهند تا از لوازم دست دوم برای خانه خود استفاده کنند.
ازاین‌رو یکی از بهترین راه‌ها برای خلاص شد از دست اثاثیه و لوازم دست دوم منزل فروش آن‌ها به سمساری‌ها می‌باشد.

 

دست دوم فروشی


نسل جدید سمساری‌

پیش از این گفتیم که با پیشرفت تکنولوژی سمساری‌ها نیز تلاش کرده‌اند تا خود را با آن هماهنگ کرده و خدمات خود را پیشرفته تر کنند. از آنجا که استفاده از اینترنت و موتورهای جست و جو برای اکثر مردم جامعه فراهم است، بسیاری از سمساری ها خدمات خود را با استفاده از این فضاها ارائه میدهند. سمساری آنلاین صابری نیز با وجود اینکه 20 سال در زمینه خرید و فروش لوازم و اثاثیه دست دوم منزل تجربه دارد اما تلاش کرده‌است تا خود را با تکنولوژی روز هماهنگ کند.


سمساری آنلاین و اپلیکیشن سمساری

سمساری‌ آنلاین در واقع به دو صورت هستند، اولین مدل بسترهایی برای فروش مستقیم لوازم و اثاثیه است که در این روش ممکن است با توافق طرفین معامله اجناس با هر قیمتی به فروش برسند، در مدل دوم سمساری آنلاین درواقع سمساری‌های دارای مجوز از شهرداری هستند که خدمات خود را به صورت آنلاین و در سایت خود ارائه میدهند که قیمت گذاری این نوع سمساری ها دقیق تر و با توجه به ارزش واقعی محصول شما قیمت داده میشود.


سمساری سیار

سمساری سیار نیز درواقع در کنار سمساری آنلاین خدمات خود را ارائه میدهند در سمساری سیار کارشناس قیمت گذاری در محل مورد نظر شما حاضر شده تا اثاثیه شما را بررسی کند. در این نوع سمساری فرقی نمی‌کند در کدام محله باشید، چراکه سمساری سیار در تمامی محلات خدمت رسانی می کند.


سمساری شبانه روزی

با توجه به اسم آن خدمات این نوع سمساری ها در تمام ساعات شبانه روز ارائه میشود تا افراد نگران زمان ارائه خدمات سمساری نباشند.


سمساری فوری

سمساری فوری خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن به افراد ارائه میدهد، برای همین اگر نیاز به فروش فوری اثاثیه خود داشته باشید، باید به این نوع سمساری‌ها مراجعه کنید.

اما سمساری آنلاین صابری تمامی این خدمات را در کنار یکدیگر به شما ارائه میدهد، شما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر محله‌ای که باشید سمساری صابری در سریع ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات سمساری میباشد.

 

مزایای خرید و فروش لوازم منزل به سمساری سیار و آنلاین

•    حذف هزینه‌های ترافیک و از دست رفتن زمان برای پیدا کردن یک سمساری منصف
•    دریافت سریع ترین خدمات در هر ساعت از شبانه روز
•    بازگشت بخشی از هزینه اثاثیه به فروشنده
•    خرید لوازم دست دوم با قیمت بهتر 
•    استفاده دوباره از لوازم منزل قابل‌ استفادهٔ سالم و جلوگیری از تولید زباله 

 

سمساری آنلاین

 

خدمات سمساری 

سمساری‌های امروزی خدمات مختلفی ارائه میدهند، خرید و فروش لوازم و اثاثیه منزل و قیمت گذاری آن ها از جمله خدماتی است که بیشتر با آن‌ها آشنا میشویم.

 

فروش لوازم منزل به سمساری 

فروش لوازم دست دوم منزل شغلی است که برای فعالیت خود نیازمند مجوز میباشد و افراد نمیتوانند بدون مجوز اقدام به خرید یا فروش لوازم دست دوم با نام سمساری کنند. همچنین افرادی که شغل سمساری دارند، باید با انواع لوازم منزل، برندها، کیفیت محصولات و با تفاوت جنس اصل (اورجینال) و فرع آشنا باشند تا بتوانند محصولات را باقیمت منصفانه و واقعی خریداری کنند.

 

نحوه قیمت گذاری سمساری چگونه است؟

با حضور کارشناسان قیمت گذاری در محل مورد نظر شما ابتدا لوازمی که قصد فروش آن‌ها را دارید بررسی میکنند تا اگر نقصی داشته باشد که در قیمت آن تأثیر گذار باشد را به شما اطلاع دهند، سپس نسبت به قیمت روز اجناس مدل، سال ساخت و برند کالای مورد نظر شما را قیمت گذاری میکنند. سمساری صابری اثاثیه شما را با بهترین قیمت خریداری میکند و در قیمت گذری اجناس بسیار منصف است.

 

خرید از سمساری

برای خرید لوازم دست دوم میتوانید به مغازه سمساری سربزنید. در سمساری‌ها تقریباً از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشود. برای خرید از سمساری صابری میتوانید به آدرس: تهران، خیابان مازندران، خیابان مدنی جنوبی، پلاک 11 مراجعه کنید.

 

سمساری سیار

 

سمساری در تهران

پایتخت ایران با جمعیت 13 میلیون نفری خود، پر جمعیت ترین شهر ایران نیز میباشد، بسیاری از افراد برای یافتن شغل از شهرهای خود مهاجرت کرده و به تهران می آیند. از این رو جا به جایی خانه در تهران بسیار اتفاق می افتد. در این جا به جایی ها اغلب مردم تصمیم تا لوازم اضافی منزل خود را به سمساری ها به فروشند و یا با خرید لوازم نو از این راه از دست لوازم قدیمی خود خلاص شوند. در نتیجه به دنبال یک سمساری منصف در تهران میگردند تا اثاثیه خود را با بهترین قیمت به سمساری بفروشند. اما جای نگرانی وجود ندارد و شما لازم نیست تا تمام تهران را در دود و ترافیک بگردید تا یک سمساری در تهران پیدا کنید، سمساری آنلاین صابری در تک تک محله‌های سراسر تهران دارای شعبه میباشد. همچنین سمساری صابری در حومه تهران و شهرستان‌ها نیز خدمات خود را ارائه میدهد.

 

شعب سمساری در شرق تهران

سمساری آنلاین صابری در شرق تهران دارای شعب متعددی میباشد، برای ارتباط با شعبه شرق میتوانید با شماره 02177690320 تماس بگیرید.
•    سمساری در نارمک
•    سمساری در تهرانپارس
•    سمساری در پیروزی 
•    سمساری در مجیدیه
•    سمساری در وحیدیه

 

شعب سمساری در غرب تهران

از مناطق پر رفت آمد و شلوغ تهران که افراد زیادی در آن زندگی میکنند، غرب تهران میباشد. برای ارتباط با شعبه غرب سمساری صابری با شماره 02144038227 تماس بگیرید.
•    سمساری در سعادت آباد
•    سمساری در صادقیه
•    سمساری در شهرک غرب 
•    سمساری در تهرانسر
•    سمساری در ستارخان

 

شعب سمساری در جنوب و مرکز تهران

در مرکز و جنوب تهران اکثر مراکز اداری و تجاری قرار دارند و اگر قصد فروش اثاثیه خود را در این مناطق دارید، می‌توانید با شماره 02177607370 تماس بگیرید.
•    سمساری در عباس آباد
•    سمساری در یوسف آباد
•    سمساری در مطهری
•    سمساری در مولوی
•    سمساری توپخانه 
•    سمساری در آرژانتین

 

شعب سمساری در شمال تهران

اگر به دنبال یک سمساری معتبر در شمال تهران میگردید، سمساری صابری با شماره آماده خدمت رسانی در تمامی محله‌های شمال تهران می‌باشد.
•    سمساری در ظفر
•    سمساری در تجریش
•    سمساری در فرشته
•    سمساری در زعفرانیه
•    سمساری در قلهک

سمساری آنلاین صابری

سمساری صابری 20 سال است که در زمینه خرید و فروش لوازم و اثاثیه دست دوم منازل فعالیت میکند و با خرید و فروش این اثاثیه با قیمت منصفانه توانسته است تا اعتبار خود را به دست بیاورد، برای دریافت خدمات از سمساری صابری علاوه بر شماره های شعب مختلف میتوانید با مدیریت مجموعه به شماره 09122981306 تماس بگیرید.

 


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود