همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
سمساری چیست؟

سمساری چیست؟

سمساری یا امانت فروشی به مغازه ای اطلاق می شود که در آن اجناس دست دوم خرید و فروش می شود. این اجناس می تواند شامل ساعت دیواری های خاص باشد یا تلوزیون های سیاه و سفیدی که ارزش های معنوی و دکوری دارند و یا حتی یک کپسول گاز که مورد مصرف کاربردی داشته و ارزش معنوی ندارد.

مردم در کل هر آنچه که نیاز ندارند را در سمساری به فروش می رسانند و هر آنچه که نیاز داشته باشند را از آن تهیه می کنند.

سمساری صابری

سمساری صابری از سمساری های فعال در سطح شهر تهران و حومه تهران است که در جای جای مناطق بیست و دو گانه تهران پاسخ گوی مشتریان عزیز می باشد. شما کافی است در هر ساعت از شبانه روز با مجموعه ما تماس حاصل کنید تا ما کارشناسان خود را به محل شما اعزام کنیم که لوازم شما را به طور منصفانه قیمت گزاری کنند .

چه چیزی را در سمساری می توان خرید و فروش کرد؟

اساسا دامنه مواردی که در حوزه خرید و فروش در سمساری ها قرار می گیرد نامحدود است و بازه مشخصی ندارد . به هر روی لیستی از موارد پرکاربرد این حوزه به شرح زیر است .

 بشقاب و ظروف ، مجسمه ، آباژور ، گلدان ، ساز و ادوات موسیقی ، فرش و گلیم دستباف و ماشینی ، رادیو و تلوزیون و گرامافون  ، چمدان ، اشیا تزیینی ، تابلو های هنری وغیر هنری و....

در کل لوازمی که در سمساری خرید و فروش می شود آن قدر گسترده است که نمی توان آن را لیست کرد .

خریدار هستم به سمساری نیاز دارم

در این بخش شما که خریدار هستید می بینید که چگونه می توانید لوازم ارائه شده توسط سمساری صابری را خریداری کنید. شما با مراجعه به نشانی زیر می توانید اقدام به خرید کنید

نشانی سمساری صابری : خیابان مازندران، خیابان مدنی جنوبی، پلاک 11

فروشنده هستم به سمساری نیاز دارم

شما که لوازمی برای فروش دارید می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با شماره تلفن 09122981306 تماس بگیرید تا برایتان کارشناسی جهت قیمت گذاری لوازم فرستاده شود.


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود