همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
سمساری فرش دستباف و ماشینی در تهران

سمساری فرش دستباف و ماشینی در تهران

چند وقتی است که بازار دست دوم و  سمساری در تهران وشهرستان ها رونق دوباره گرفته است، علت آن میتواند گران شدن وسایل منزل نو یا مهاجرت و جابه جایی افراد به شهر و کشوری دیگر باشد. تمامی اثاثیه دست دوم منزل را به راحتی میتوانید به سمساری بفروشید اما فرش داستانش با تمام وسایل منزل متفاوت است، آن هم اگر فرش دسباف باشد که هرچه بیشتر پاخورده باشد و کهنه تر باشد ارزش آن بیشتر میشود. به همین خاطر ممکن است بسیاری از افراد که تجربه کافی در زمینه خرید و فروش فرش دست دوم نداشته باشند، نتوانند قیمت درستی از از فرش به شما بدهند، برای همین ماسعی کردیم تا نکاتی را برای شما بیاوریم تا بتوانید فرش ماشینی یا دستبافت خود را با بهترین قیمت به خریداران فرش بفروشید.

 

پیش از فروش فرش دست دوم به سمساری این کار ها را انجام دهید

اگر میخواهید که فرش شما نظر خریدار فرش را بیشتر  به خود جذب کند و قیمت فرش دست دوم خود را بالا تر ببرید، بهتر است تا موارد زیر را انجام دهید تا فرش شما ظاهر بهتری نیز داشته باشد. این کارها را میتوانید به یک قالیشویی نیز بسپارید یا خودتان انجام دهید.

 

فرش را غبار گیری کنید

برای غبار گیری فرش بهتر است تا فرش را از جایی آویزان کنید و آن را بتکانید یا به وسیله چوب به پشت آن بزنید، توجه کنید که ضربه های شما نباید شدید باشد تا به فرش آسیب نرسد.

 

فرش‌ را بشویید

به وسیله شامپوی فرش و یا پودر های مخصوص فرش خود را بشویید.فرش شسته شده رنگ های مورد استفاده شده در تار و پود را شفاف تر و بهتر به نمایش میگذارد و باعث جلوه بیشتر آن میشود.

 

رفو فرش

رفو فرش

اگر فرش شما ایرادی دارد به بهتر است تا پیش از فروش آن را رفو کنید. داشتن فرش تمیز و بدون ایراد برای خریدار فرش شما میتواند اهمیت داشته باشد.

 

ترمیم ریشه فرش

ریشه فرش های خود را ترمیم کنید تار و پود فرش شما آسیب نبیند و ظاهر بهتری داشته باشد. یکی از عوامل اصلی در نگهداری فرش ریشه های آن میباشد همچنین باعث زیباتر شدن فرش شما میشود.
 

 

چه فرش هایی را میتوان به سمساری فروخت

فرش ها از نظر ویژگی های مختلف مانند ابعاد یا نوع نخ بکار رفته به دسته بندی های مختلفی تقسیم میشوند، معمولا سمساری ها انواع فرش دست دوم را از شما خریداری میکنند. جنس و ابعاد فرش میتواند در قیمت گذاری سمساری ها تاثیر گذاری زیادی داشته باشد.

 

قیمت فرش دستباف دست دوم در سمساری

همانطور که گفتیم فرش های دستباف هرچه پاخوردگی بیشتری داشته باشد قیمت آن بالاتر میرود، اما این درصورتی است که فرش کاملا سالم باشد و مشکلاتی مانند ساییدگی خاب فرش و از بین رفتن رنگ های فرش برای آن پیش نیامده باشد، معمولا کارشناس قیمت گذاری سمساری نسبت به تمام این موارد آشنا میباشد و فرش شما را به خوبی بررسی میکند.

فرش دستباف

قیمت ماشینی دست دوم در سمساری

خریدار فرش ماشینی قبل از قیمت گذاری بر روی فرش شما مواردی را بررسی میکند، مانند صافی فرش که با روی هم انداختن گوشه های فرش اینکار را انجام میدهد. همچنین از جهات مختلف فرش را بررسی میکنند تا رنگ پریدگی نداشته باشند. تقارن طرح و تراکم فرش از موارد دیگری است که در قیمت گذاری فرش دست دوم ماشینی میتواند تاثیر گذار باشد.

 

انوع فرش

چه قصد فروش و چه قصد خرید فرش دست دوم را داشته باشید، باید با انواع فرش آشنا باشید. برای راحتی بیشتر میتوانید جدول زیر را مطالعه کنید.

تفاوت فرش ها
      

اندازه     طرح     جنس

قالی

کاشان

تمام ابریشم

قالیچه

تبریز گل ابریشم

کلگی

اصفهان کف ابریشم

کناره

قم

سوف

ذرع

نائین  

پشتی

   

پادری

   

 

فرش دستباف


کدام سمساری ها فرش دست دوم خریداری میکنند؟

اغلب سمساری ها در سر تا سر کشور فرش دست دوم را از شما خریداری میکنند. اگر در تهران به دنبال یک سمساری معتبر برای فرش خود میگردید که دارای مجوز  باشد و کارشناسان قیمت گذاری با تجربه باشد. سمساری صابری با بیش از 20 سال تجربه به صورت سمساری سیار و در محل در خدمت شماست. برای دریافت خدمات کافی است تا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود