همراه مدیریت
واتساپ
دفتر مرکزی
شعبه شمال تهران
شعبه غرب تهران
شعبه شرق تهران
بهترین سمساری در محدوده گاندی| شماره تماس:09122981306

بهترین سمساری در محدوده گاندی| شماره تماس:09122981306

سمساری در تهران خریدار لوازمی مثل فرش دستبافت و ماشینی، خریدار لوازم آشپزخانه همانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، چینی آلات و ظروف و دیگر لوازم آشپزخانه، خریدار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری، خریدار مبلمان و سرویس خواب، خریدار لوازم آنتیک و عتیقه و دیگر لوازم، اداری و شرکتی نیز کار می کنند. این سمساری در سایر مناطق تهران هم است و فقط در گاندی شعبه ندارد و در کلیه مناطق آماده خدمت رسانی و خرید لوازم نو و کارکرده شما مشتریان گرامی می باشد.

شماره  تماس سمساری در گاندی

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

مناسب ترین سمساری در گاندی

امروزه به علت مشغله کاری اشخاص و حجم ترافیک زیاد و دشواری رفت و آمد تصمیم گرفته اند تا کمتر به فروشگاه ها بروند و بیشتر خرید خود را تا حد ممکن به صورت اینترنتی انجام دهند. به همین علت سمساری در تهران کارشناسانی را برگزیده تا شما مشتریان گرامی بتوانید از روش تماس تلفنی با آن ها مرتبط باشید و در اولین فرصت به شما پاسخگو می باشند وما برای آرامش مشتریان این کار را انجام داده ایم.

مزیت های فروش لوازم به سمساری در گاندی

  1. کارشناسان سمساری در تهران با کلیه لوازم ها برند ها و مارک ها اطلاعات کافی را دارند و ارزش هر کدام از این برند ها و مارک ها را به صورت بسیار دقیق می دانند. و به این جهت شما مشتریان عزیز از قیمت های تعیین شده توسط این سمساری اطمینان لازم را داشته باشید.

2.کارشناسان ما در تمام روز های هفته حتی در ایام های تعطیل هم آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

3.ما این امکان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده ایم تا از طریق واتس آپ عکس لوازم خود را به کارشناسان ما ارسال کنید و آنها پس از بررسی های لازم قیمت را تعیین نمایند و با شما هماهنگ کنند که حضوری جهت خرید لوازم شما اقدام کنند.

معرفی سمساری آنلاین

امروزه نحوه فعالیت سمساری ها کاملاً متفاوت شده است. چرا که نیاز های اشخاص گسترده و متنوع تر شده است. همین طور شرایط بهتری برای این قبیل از کسب و کار ها فراهم شده است.

سمساری نیز دستخوش تغییراتی شده است و با وجه ای جدید و به روز فعالیت خود را در سطح شهرها ادامه داده است. سمساری آنلاین، سمساری اینترنتی و… همگی جلوه ای به روز شده از شغل سمساری هستند که امروزه مورد استقبال تمام مردم قرار گرفته است. 

خرید از سمساری آنلاین دارای مزیت های گوناگونی است. برای نمونه شما دیگر مجبور نیستید که برای خرید کالای دست دوم، زمان و هزینه های خود را صرف رفت و آمد به مغازه سمساری نمایید. بلکه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن کالای دست دوم مد نظر خود را از سمساری آنلاین خریداری نمایید و یا اگر تصمیم به فروش وسیله ای را دارید، از سمساری اینترنتی بخواهید تا کارشناسی را برای شما بفرستند. همچنین بسته به مقدار بودجه خود می توانید کالای مورد احتیاج خود را به آسانی و در کوتاه ترین زمان تهیه نمایید.

برای اعزام کارشناس به محل نیز با شما هماهنگ می شود تا هر زمان که مساعد بودید بتوانید میزبان آن ها باشید تا از کارشناسی تخصصی بر روی وسایل دست دوم بهره مند شوید.

مشخصات کامل فرش دستباف از لحاظ اندازه

متداول ترین اندازه برای فرش های ایرانی 6 متری، 9 متری، 12 متری، 24 متر است که طبق اندازه فضایی که دارید فرش را انتخاب می کنید.

قالی:به فرش هایی می گویند که شامل اندازه 3در2 متر، 5/3در5/2 متر ، 4در3 متر، 4در6 متر می باشد.

قالیچه:به فرش هایی که مساحت آنها کمتر از 4 متر مربع می باشد قالیچه گفته می شود.

کلگی:به فرش هایی که عرض آنها کمتر از عرض قالی و درازای آن کمتر از 4 متر است را کلگی می گویند.

کناره:به فرش هایی که برای راهرو و راه پله بکار می گیرند و پهنای آن از 70/1 تا 5/0 متر و طول آن از 10ـ3 متر متنوع می باشد و در بیشتر مواقع تا 15 متر و یا بالاتر نیز بافته شود را کناره می گویند.

پشتی:به قالیچه هایی می گویند که مساحت آن ها کمتر از یک متر مربع می باشد. متداول ترین اندازه پشتی 90در60 سانتی متر می باشد.

پادری:به قالیچه هایی می گویند که به اندازه پاگرد در بافته می شود.

سمسار کیست؟

سمسار شخصی است که مهارتش در آشنایی با یک وسیله خاص خلاصه نمی شود. او یک فرد همه چیز دان می باشد. بیشتر سمساران، با کلیه وسایل منزل و ادارات آشنا هستند و تمامی برندهای وسایل برقی را می شناسند و به طور کامل از قیمت روز تمام اجناس اطلاع دارند.

معرفی انواع فرش دستبافت ایرانی

فرش تمام ابریشم:فرش های تمام ابریشم پرز و چله آنها از نخ ابریشم بافته شده است.

فرش گل ابریشم:در حاشیه و نقش های فرش گل ابریشم از ابریشم استفاده می کنند.

فرش کف ابریشم:فرش کف ابریشم را به جای زمینه پشم از ابریشم استفاده می کنند.

سوف:از انواع دیگر فرش و قالی دستبافت می باشد که زمینه آن از پود ضخیم نازک تهیه شده است و نقش گل و بوته پرزدار دارد.

اطلاع از قیمت فرش دستبافت

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید فرش دستبافت حتما به آن توجه کنید قیمت فرش دستبافت است. به دلیل اینکه فرش های دستبافت دارای تنوع بسیاری می باشند پس قیمت هر کدام از آنها دارای قیمت های گوناگونی است پس به هر میزان که کیفیت و تراکم فرش انتخابی بالاتر باشد قیمت آن فرش نیز به مراتب بیشتر می شود. طریقه خرید فرش نیز در قیمت گذاری آن نیز موثر است. اگر مشتری بتواند از تولید کننده مستقیما فرش را خریداری کند می تواند فرشی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه نماید. یکی از روش ها خرید به طور مستقیم از فروشگاه های آنلاین می باشد.

چون در این میان واسطه و دلالی وجود ندارد و فرش به صورت مستقیم به دست مشتری نیز می رسد.

برای خرید و فروش لوازم خود با سمساری در تهران در تماس باشید.

خرید و فروش اجناس دست دوم در سمساری گاندی تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا به پول نقد نیاز دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع دهید. شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در صورتی که به فروش به روش  آنلاین علاقه خاصی ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت نمایید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و تمامی مشکلات مربوط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در برخی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات لازم در خصوص فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش همراهی نماید .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در گاندی تهران مراجعه نمایید.


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود